Публікація:
Взаимодействие учителя-логопеда с родителями как условие формирования речевой активности старших дошкольников с общим недоразвитием речи

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Дроздова, Н. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Висвітлюються аспекти взаємодії вчителя-логопеда з батьками у формуванні мовленнєвої активності старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення.
Освещаются аспекты взаимодействия учителя-логопеда с родителями в формировании речевой активности старших дошкольников с общим недоразвитием речи.
Highlights aspects of the interaction between teacher-speech therapist with parents in the formation of speech activity of children of pre-school age having general speech impediments.

Опис

Ключові слова

мовленнєва активність, дошкільнята із загальним недорозвиненням мови, умови формування мовленнєвої активності, речевая активность, дошкольники с общим недоразвитием речи, условия формирования речевой активности, speech activity, a child of pre-school age with general speech impediment, the conditions of speech activity’s formation

Бібліографічний опис

Дроздова, Н. В. Взаимодействие учителя-логопеда с родителями как условие формирования речевой активности старших дошкольников с общим недоразвитием речи / Н. В. Дроздова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 18. - С. 64-66.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By