Публікація: Взаимодействие учителя-логопеда с родителями как условие формирования речевой активности старших дошкольников с общим недоразвитием речи
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Дроздова, Н. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
Висвітлюються аспекти взаємодії вчителя-логопеда з батьками у формуванні мовленнєвої активності старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення.
Освещаются аспекты взаимодействия учителя-логопеда с родителями в формировании речевой активности старших дошкольников с общим недоразвитием речи.
Highlights aspects of the interaction between teacher-speech therapist with parents in the formation of speech activity of children of pre-school age having general speech impediments.
Освещаются аспекты взаимодействия учителя-логопеда с родителями в формировании речевой активности старших дошкольников с общим недоразвитием речи.
Highlights aspects of the interaction between teacher-speech therapist with parents in the formation of speech activity of children of pre-school age having general speech impediments.
Опис
Ключові слова
мовленнєва активність, дошкільнята із загальним недорозвиненням мови, умови формування мовленнєвої активності, речевая активность, дошкольники с общим недоразвитием речи, условия формирования речевой активности, speech activity, a child of pre-school age with general speech impediment, the conditions of speech activity’s formation
Бібліографічний опис
Дроздова, Н. В. Взаимодействие учителя-логопеда с родителями как условие формирования речевой активности старших дошкольников с общим недоразвитием речи / Н. В. Дроздова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 18. - С. 64-66.
