Публікація:
Сутність взаємодії школи та сім'ї у формуванні особистості учня

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Терещенко, Т. А.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті зроблено спробу аналізу основних точок зору відомих педагогів, учених, дослідників на сутність взаємодії школи та сім’ї в процесі формування особистості учня. Розкрито ряд існуючих протиріч з даної проблеми та запропоновано основні засади спільної виховної роботи з учнями навчального закладу і родини.
В статье сделана попытка анализа основных точек зрения известных педагогов, ученых, исследователей на сущность взаимодействия школы и семьи в процессе формирования личности ученика. Раскрыты некоторые существующие противоречия по данной проблеме и предложены основные положения для построения общей воспитательной работы учебного заведения и семьи.
The paper attempts to analyze the main points of view known teachers, scientists, researchers on the nature of interaction of school and family during the formation of the student's personality. Discloses some existing differences on this issue and proposed a framework for the construction of a general educational work of the institution and the family.

Опис

Ключові слова

взаємодія, навчально-виховний процес, школа, сім’я, діяльність, середовище, педагогічна культура, взаємна довіра, interaction, educational process, school, family, work, the environment, pedagogical culture, mutual trust

Бібліографічний опис

Терещенко,Т. А. Сутність взаємодії школи та сім'ї у формуванні особистості учня / Т. А. Терещенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 16(21), ч. 1. – C. 208-211.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By