Публікація:
Критерии оценивания комплексных умений иностранных студентов при обучении чтению на продвинутом этапе нефилологического профиля

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Хейлик, В. Д.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В статье предложена лингводидактическая модель, усовершенствованы критерии и показатели измерений уровней коммуникативной компетенции иностранных учащихся, проанализированы подходы к формированию умений в комбинированном речевом акте “чтение- говорение”.
У статті запропоновано лінгводидактичну модель, вдосконалено критерії та показники вимірів рівнів комунікативної компетенції іноземних учнів, проаналізовано підходи до формування вмінь у комбінованому мовленнєвому акті “читання-говоріння”.
The corresponding linguadidactical model is worked and experimentally tested, the criteria and estimation rates for the communicative competence levels of foreign students, new technological approaches in teaching foreign students to combined speech act “reading-speaking” are analyzed.

Опис

Ключові слова

метатема, устная речь, метатема, усне мовлення, methatheme, oral speech

Бібліографічний опис

Хейлик В. Д. Критерии оценивания комплексных умений иностранных студентов при обучении чтению на продвинутом этапе нефилологического профиля / В. Д. Хейлик // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 49. – C. 178-184.

Зібрання

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced