Публікація: Цілісність педагогічного процесу в школах з інклюзивною формою навчання
Вантажиться...
Дата
Автори
Ашиток, Н. І.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
Реалізація концепції цілісності в педагогічному процесі в інклюзивному навчальному закладі є суперечливою – з одного боку, виникає потреба в диференціації внаслідок наявності у школярів неоднакових психофізичних здібностей, а з іншого боку, без єдності організація педагогічного процесу як системи є проблематичною. Гуманізація, яка передбачає формування дитини як суб’єкта, врахування її психофізичного потенціалу є інтегруючим фактором у пошуку балансу між інтегративними та диференційованими компонентами та основою цілісності педагогічного процесу.
The implementation of the concept of integrity in the pedagogical process in an inclusive school is controversial. On the one hand, the need for differentiation arises due to different psychophysical abilities of schoolchildren, and on the other hand, organization of the pedagogical process as a system without unity is problematic. Humanization, which includes the formation of the child as a subject, taking into account its potential is an integrating factor in finding a balance between integrative and differentiated components and the basis of integrity of the pedagogical process.
The implementation of the concept of integrity in the pedagogical process in an inclusive school is controversial. On the one hand, the need for differentiation arises due to different psychophysical abilities of schoolchildren, and on the other hand, organization of the pedagogical process as a system without unity is problematic. Humanization, which includes the formation of the child as a subject, taking into account its potential is an integrating factor in finding a balance between integrative and differentiated components and the basis of integrity of the pedagogical process.
Опис
Ключові слова
інтеграція, диференціація, інклюзія, педагогічний процес, школа з інклюзивною формою навчання, діти з особливими освітніми потребами, integration, differentiation, inclusion, pedagogical process, school with inclusive form of education, children with special educational needs
Бібліографічний опис
Ашиток Н. І. Цілісність педагогічного процесу в школах з інклюзивною формою навчання / Н. І. Ашиток // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ "Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація", 2020. – Вип. 23 (5). – С. 7-14. - DOI 10.33930/ed.2019.5007.23(5)-1
