Публікація: Алгоритм реалізації евалюаційного дослідження в інклюзивній освіті
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Здрагат, С. Г.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
Одним із основних напрямів модернізації освіти в Україні є формування евалюаційної культури. У статті
визначається наукова й практична цінність евалюації у формуванні інклюзивного освітнього середовища та
розглядається технологія створення алгоритму евалюаційного дослідження.
Одним из основных направлений модернизации образования в Украине является формирование эвалюационной культуры. В статье определяется научная и практическая ценность эвалюации в формировании инклюзивной образовательной среды и рассматривается технология создания алгоритма евалюацийного исследования.
One of the main directions of modernization of education in Ukraine is forming evaluation culture. In the article the scientific and practical value evaluation in the formation of an inclusive educational environment and considered technology create an algorithm evaluation research.
Одним из основных направлений модернизации образования в Украине является формирование эвалюационной культуры. В статье определяется научная и практическая ценность эвалюации в формировании инклюзивной образовательной среды и рассматривается технология создания алгоритма евалюацийного исследования.
One of the main directions of modernization of education in Ukraine is forming evaluation culture. In the article the scientific and practical value evaluation in the formation of an inclusive educational environment and considered technology create an algorithm evaluation research.
Опис
Ключові слова
інклюзія, інклюзивна освіта, оцінювання, инклюзия, инклюзивное образование, оценка, inclusion, inclusive education, assessment
Бібліографічний опис
Здрагат, С. Г. Алгоритм реалізації евалюаційного дослідження в інклюзивній освіті / С. Г. Здрагат // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : матеріали звітної науково-практичної конференції викладачів, докторантів та аспірантів, 14-18 березня 2016 року. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – C. 37-40.
