Публікація:
Готовність майбутнього вчителя до роботи з батьками в поліетнічному середовищі: сутність і структура

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Коваль, Тетяна Василівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ПП Жовтий

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В статті розкривається сутність підготовки майбутніх учителів школи першого ступеня до роботи з батьками в поліетнічному середовищі. Виділено та обгрунтовано функціональні компоненти підготовки майбутніх учителів школи першого ступеня до роботи з батьками в поліетнічному середовищі, а саме: когнітивний (моральні уявлення, психолого-педагогічні знання); емоційно- мотиваційний (потреби, мотиви, емоції, почуття); регулятивний (оцінювання, переконання, цінності, конкретний образ реалізації помислів і почуттів, ступінь їх упровадження в повсякденну норму культури поведінки, норми моралі); діяльнісно-практичний (уміння, навички, звички, дії, вчинки, поведінка); саморегулятивний (готовність особистості до самопізнання, самовиховання, самовдосконалення, самооцінки, саморегуляції поведінки).

Опис

Процес підготовки вчителя до роботи з батьками молодших школярів у поліетнічному середовищі потребує визначення, наукового обґрунтування психолого-педагогічних умов, що впливають на підвищення ефективності виховного процесу в сім’ї і школі першого ступеня з виховання гармонійних взаємин батьків і дітей молодшого шкільного віку

Ключові слова

підготовка майбутніх учителів до роботи з батьками, підготовка вчителя до роботи з батьками в поліетнічному середовищі, культура педагогічного спілкування, взаємодія "вчитель-батьки"

Бібліографічний опис

Коваль, Тетяна Василівна. Готовність майбутнього вчителя до роботи з батьками в поліетнічному середовищі: сутність і структура / Т. В. Коваль // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ПП Жовтий, 2010. – Випуск 33. – С. 36-45.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By