Публікація: Психолого-педагогічні засади розвитку критичного мислення старшокласників у процесі навчання фізики
Вантажиться...
Дата
Автори
Костиніч, О. С.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розглянуто психолого-педагогічні засади розвитку критичного мислення
старшокласників у процесі навчання фізики які містять: підходи, принципи, функції, умови та
поетапний аналіз навчальної діяльності.
В статье рассмотрены психолого-педагогические основы развития критического мышления старшеклассников в процессе обучения физике содержащие: подходы, принципы, функции, условия и поэтапный анализ учебной деятельности.
The article describes the psychological and pedagogical foundations for the development of critical thinking in high school students learning physics containing: approaches, principles, functions, conditions and phase analysis of educational activity.
В статье рассмотрены психолого-педагогические основы развития критического мышления старшеклассников в процессе обучения физике содержащие: подходы, принципы, функции, условия и поэтапный анализ учебной деятельности.
The article describes the psychological and pedagogical foundations for the development of critical thinking in high school students learning physics containing: approaches, principles, functions, conditions and phase analysis of educational activity.
Опис
Ключові слова
критичне мислення, засади, принципи, критическое мышление, основы, принципы, critical thinking, foundations, principles
Бібліографічний опис
Костиніч О. С. Психолого-педагогічні засади розвитку критичного мислення старшокласників у процесі навчання фізики / О. С. Костиніч // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 48. – C. 73-77.
