Публікація: Використання ідей І. Г. Ткаченка про урок у роботі з учнями з інтелектуальними порушеннями
Вантажиться...
Дата
Автори
Кравець, Ніна Павлівна
Михайленко, Валерія Валеріївна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
комунальний заклад "Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського"
Анотація
У статті розглянуто погляди І.Г. Ткаченка щодо удосконалення навчально-виховного процесу в школі, зокрема звернуто увагу на розроблені Ткаченком критерії уроку. Аналізуючи урок, відомий педагог-методист виділив критерії, яких варто дотримуватися учителям, щоб ефективно організувати і провести урок: врахування психофізичного стану учнів, запровадження диференціації на уроці, використання технічних засобів навчання, належний рівень організації праці учнів. Цінними є поради І.Г. Ткаченка щодо застосування на уроках читання різноманітних форм і методів навчання учнів, зокрема
проблемних ситуацій, що не втратили актуальності і в наш час.
The thesis deals with the analysis of the writings by I. Tkachenko regarding the improvement of the teaching and educational process. Much attention is paid to the lesson criteria developed by I. Tkachenko. Analysing a lesson, the famous educationist has identified the criteria which are necessary to be followed by a teacher to conduct a lesson effectively taking into account the students' wellbeing, implementing differential education, utilizing technical means of education, the consistent organization of students' learning process. Valuable recommendations provided by I. Tkachenko include implementing different learning forms and methods during reading lessons, topical reading problems in particular.
The thesis deals with the analysis of the writings by I. Tkachenko regarding the improvement of the teaching and educational process. Much attention is paid to the lesson criteria developed by I. Tkachenko. Analysing a lesson, the famous educationist has identified the criteria which are necessary to be followed by a teacher to conduct a lesson effectively taking into account the students' wellbeing, implementing differential education, utilizing technical means of education, the consistent organization of students' learning process. Valuable recommendations provided by I. Tkachenko include implementing different learning forms and methods during reading lessons, topical reading problems in particular.
Опис
Ключові слова
Іван Гурович Ткаченко, урок, критерії уроку, навчання, виховання, учні з інтелектуальними порушеннями, урок української літератури, І. Ткасhеnко, Іеsson, criteria developed, educational process, education, students are with intellectual violations, lesson of Ukrainian
Бібліографічний опис
Кравець, Н. П. Використання ідей І. Г. Ткаченко про урок у роботі з учнями з інтелектуальними порушеннями / Н. П. Кравець, В. В. Михайленко // Педагогічний вісник : [Педагогічна спадщина Івана Ткаченка та сучасна освіта : науково-методична інтернет-конференція 12–15 лютого 2019 року]. - Кіровоград : КЗ Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2019. - № 1-2 (49-50). - С. 113-115.
