Публікація:
Досвід музично-просвітницької діяльності майбутнього вчителя музики (аналіз існуючих підходів до визначення поняття)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Мельник, О.П.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В данной статье автор анализирует существующие подходы (философские, психологические, педагогические, музыковедческие) к определению категории «опыт» и, учитывая особенности просветительской деятельности учителя музыки, дает собственную трактовку понятия «опыт музыкально-просветительской деятельности».
В даній статті автор аналізує існуючі підходи (філософські, психологічні, педагогічні, музикознавчі) до визначення категорії «досвід» і, враховуючи особливості просвітницької діяльності вчителя музики, дає власне трактування поняття «досвід музично-просвітницької діяльності».
In this article, the author analyzes the existing approaches (philosophical, psychological, pedagogical, musicological) to the definition of the category of "experience" and, given the particular education teacher of music, gives his own interpretation of the concept of "experience of musical education."

Опис

Ключові слова

опыт, еxperience, досвід, музыкально-просветительская деятельность, musical and educational activities, музично-просвітницька діяльність, опыт музыкально-просветительской деятельности, experience of musical-outreach activities, досвід музично-просвітницької діяльності

Бібліографічний опис

Мельник О.П. Досвід музично-просвітницької діяльності майбутнього вчителя музики (аналіз існуючих підходів до визначення поняття) / О.П. Мельник // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2010. - Вип. 9 (14). - С. 46-50

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By