Публікація:
Організація методичної діяльності магістрів-дорадників під час виробничої практики

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Мозгова, Л.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У тезах подано основні форми методичної діяльності магістрів-дорадників під час виробничої практики та сформульовано рекомендації до проведення її окремих етапів. Також розглядатимуться рівні діалогу між керівником практики та студентами. Доповідь, унаочнена прикладами, стане у нагоді викладачам, керівникам практики та студентам спеціальності “Дорадництво”.
В тезисах представлены основные формы методической деятельности магистров-советников во время производственной практики и сформулированы рекомендации к проведению ее отдельных этапов. Также будут рассматриваться уровни диалога между руководителем практики и студентами. Доклад, подкрепленный примерами, пригодится преподавателям, руководителям практики и студентам специальности "Совещательство".
In theses basic forms of methodological activities during practical training of masters-advisers are given and recommendations for the use of its separate stages are formulated. Also the levels of dialogue between the head of practice and the practice-trainees will be examined . The report, illustrated with examples, will be useful to teachers, students and practice-trainers in specialty “Advisory”.

Опис

Ключові слова

виробнича практика, методична діяльність, производственная практика, методическая деятельность, practical training, methodical activities dialogical principle

Бібліографічний опис

Мозгова, Л. Організація методичної діяльності магістрів-дорадників під час виробничої практики / Л. Мозгова // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : матеріали звітної науково-практичної конференції викладачів, докторантів та аспірантів, 14-18 березня 2016 року. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – C. 74-76.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By