Публікація: Методика формування комунікативних вмінь у дітей старшого дошкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку
Вантажиться...
Дата
Автори
Мартиненко, Ірина Володимирівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
Стаття присвячена проблемі формування і розвитку комунікативних вмінь у дітей дошкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку (ПМР). У статті акцентується увага на типових комунікативних труднощах дітей із ПМР, визначаються етапи корекційно-розвивальної роботи, наводяться приклади комунікативних ігор
Статья посвящена проблеме формирования и развития коммуникативных умений у детей дошкольного возраста с нарушениями речевого развития. В статье акцентируется внимание на типичных коммуникативных трудностях детей с НРР, определены этапы коррекционно-развивающей работы, приводятся примеры коммуникативных игор
The article is devoted to problem of communicative development preschool age children with speech disorders. The article is describe the particularities of their communication, the steps of special training, the examples of communicative games
Статья посвящена проблеме формирования и развития коммуникативных умений у детей дошкольного возраста с нарушениями речевого развития. В статье акцентируется внимание на типичных коммуникативных трудностях детей с НРР, определены этапы коррекционно-развивающей работы, приводятся примеры коммуникативных игор
The article is devoted to problem of communicative development preschool age children with speech disorders. The article is describe the particularities of their communication, the steps of special training, the examples of communicative games
Опис
Ключові слова
комунікація, діти з порушеннями мовленнєвого розвитку, коммуникация, дети с нарушениями речевого развития, communication, children with speech disorders
Бібліографічний опис
Мартиненко, Ірина Володимирівна. Методика формування комунікативних вмінь у дітей старшого дошкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку / І. В. Мартиненко // Логопедія : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 44-48.
