Публікація:
Значення дидактичних ігор в процесі навчання екології

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Скиба, Марія Михайлівна
Яценко, Л. А.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Полтаський державний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розкрито значення дидактичних ігор як методу, засобу, форми організації навчання в освітньому процесі з біології та екології. Визначено роль дитячої гри як моделі діяльності дорослих, що сприяє взаємозв’язку між навчанням і застосуванням знань на практиці. Сформульовано загальні методичні рекомендації до проведення пізнавальних ігор у процесі навчання екології в школі. Констатовано, що дидактичні ігри можна використовувати на різних етапах уроку – під час вивчення нового матеріалу, закріплення одержаних знань, перевірки вивченого матеріалу, при узагальненні знань учнів.

Опис

Ключові слова

дидактична гра, екологія, школярі, екологічна освіта, ігрова ситуація, значення ігор, методика

Бібліографічний опис

Скиба М. М. Значення дидактичних ігор в процесі навчання екології / М. М. Скиба, Л. А. Яценко // Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі : ХV Каришинські читання : Міжнародна науково-практична конференція : збірник наукових праць, 29-30 травня 2008 р. - Полтава, 2008. - С. 265-267.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By