Публікація: Трансформація завдань громадянської освіти України в умовах збройної та інформаційної агресії Російської Федерації
Вантажиться...
Дата
Автори
Іванець, Н. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"»
Анотація
Показано, що основними векторами трансформації завдань громадянської освіти є: формування національної культурної парадигми і громадянської ідентичності “діяльнісного” змісту; розгортання власної масової системи створення україномовного контенту; перехід від патерналістського сприйняття держави як “державної послуги” до усвідомлення особистої відповідальності за долю держави; активне використання вже існуючих освітніх технологій критичного мислення та медіаграмотності; створення умов для інтеграції травмованих війною осіб у суспільство; формування етики соціальної поведінки та формування культури соціальної дії.
It is shown that the main vectors of the transformation of the tasks of civic education are: formation of the national cultural paradigm and civic identity of the "activity" content; deployment of own mass system of creation of Ukrainian-language content; transition from the paternalistic perception of the state as a "state service" to the awareness of personal responsibility for the fate of the state; active use of already existing educational technologies of critical thinking and media literacy; creating conditions for the integration of war-traumatized persons into society; formation of ethics of social behavior and formation of a culture of social action.
It is shown that the main vectors of the transformation of the tasks of civic education are: formation of the national cultural paradigm and civic identity of the "activity" content; deployment of own mass system of creation of Ukrainian-language content; transition from the paternalistic perception of the state as a "state service" to the awareness of personal responsibility for the fate of the state; active use of already existing educational technologies of critical thinking and media literacy; creating conditions for the integration of war-traumatized persons into society; formation of ethics of social behavior and formation of a culture of social action.
Опис
Ключові слова
громадянська освіта, суспільна трансформація, збройна та інформаційна агресія, Україна, civic education, social transformation, armed and informational aggression, Ukraine
Бібліографічний опис
Іванець, Н. В. Трансформація завдань громадянської освіти України в умовах збройної та інформаційної агресії Російської Федерації / Н. В. Іванець // Освітній дискурс : зб. наук. праць = Educational discourse : collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2022. – Вип. 42 (10-12). – С. 44-56.
