Публікація:
Особливості використання онлайн-ресурсів під час вивчення української літератури в НУШ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавничий дім "Гельветика"

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Використання онлайн-ресурсів у Новій українській школі під час вивчення літератури може значно покращити освітній процес, зробивши його більш інтерактивним, доступним та цікавим для учнів. Інформаційно-комунікаційні технології надають можливість для інтерактивного, особистісно орієнтованого навчання, що відповідає потребам сучасних учнів, які навчаються в умовах цифровізації. ІКТ стають інструментом, що сприяє активній участі учнів у освітньому процесі, підвищуючи їхню мотивацію та інтерес до літератури. Сьогодні, у результаті трансформації освіти, учні повинні вміти аналізувати твори, порівнювати тексти вітчизняних та зарубіжних авторів, а також висловлювати власну думку щодо прочитаних матеріалів. Для підвищення рівня зацікавленості учнів творами українських письменників вчителям необхідно вміло застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології. Онлайн-інструменти, такі як віртуальні бібліотеки, аудіокниги, інтерактивні вправи, відеоматеріали та онлайн-платформи для обговорення, допомагають учням глибше зануритися у світ художнього твору, розвивати критичне мислення та творчі здібності. Електронні бібліотеки, аудіокниги та інтерактивні видання дозволяють учням отримати доступ до широкого кола творів, зокрема тих, які не представлені в традиційних підручниках. Це допомагає розширити досвід читання та ознайомити учнів з різними жанрами та стилями літератури. Інтерактивні вправи, вікторини та дискусійні форуми стимулюють учнів аналізувати прочитане, висловлювати власні думки та обговорювати твір з іншими. Використання мультимедійних ресурсів, таких як відео, аудіо та анімація, робить процес вивчення літератури більш захопливим та емоційним. Це сприяє підвищенню мотивації учнів до читання та вивчення літератури. Онлайн-ресурси дають змогу адаптувати освітній процес до індивідуальних потреб та можливостей кожного учня. Робота з онлайн-ресурсами сприяє розвитку цифрової грамотності, комунікативних навичок, співпраці та критичного мислення, які необхідні для успішної адаптації в сучасному світі.
Technologiae informationis et communicationis occasionem praebent ad discendum interactivum et personale, quod necessitatibus discipulorum hodiernorum, qui in condicionibus digitalizationis student, satisfacit. Technologiae informationis et communicationis instrumentum fiunt quod participationem activam discipulorum in processu educationis promovet, eorum motivationem et studium in litteris augens. Hodie, propter transformationem educationis, discipuli opera analysare, textus auctorum domesticorum et externorum comparare, et etiam propriam opinionem de materiis lectis exprimere posse debent. Ut gradus studii discipulorum in operibus scriptorum Ucrainorum augeatur, magistri technologias informationis et communicationis modernas perite adhibere debent. Usus opum interretialium in Nova Schola Ucrainica durante studio litterarum processum educationis significanter emendare potest, eum magis interactivum, accessibilem et discipulis iucundum reddere. Instrumenta interretialia, ut bibliothecae virtuales, libri audibiles, exercitia interactiva, videa et suggesta disputationum interretialia, discipulis auxiliantur ut altius in mundum operis artis se immergant, cogitationem criticam et creativitatem evolvant. Bibliothecae electronicae, libri audibiles et publicationes interactivae discipulis permittunt ut ad amplam varietatem operum accedere possint, etiam ea quae in libris traditionalibus non repraesentantur. Hoc adiuvat ad experientiam legendi amplificandam et discipulos variis generibus et stylis litterarum introducendos. Exercitia interactiva, interrogationes, et fora disputationum discipulos ad analysandum quae legunt, suas cogitationes exprimendas, et opera cum aliis disputanda hortantur. Usus opum multimediarum, ut video, audio, et animationis, processum studiorum litterarum excitantiorem et commoventiorem reddit. Hoc adiuvat ad augendam discipulorum motivationem ad litteras legendas et studendas. Opes interretiales permittunt te processum discendi ad necessitates et facultates singulares singulorum discipuli accommodare. Laborare cum opibus interretialibus confert ad progressionem litterarum digitalium, artium communicationis, collaborationis, et cogitationis criticae, quae necessariae sunt ad prosperam adaptationem in mundo moderno.

Опис

Ключові слова

онлайн-ресурси, Нова українська школа, українська література, ІКТ, цифровізація, online resources, New Ukrainian School, Ukrainian literature, ICT, digitalization

Бібліографічний опис

Кириленко, Н. І. Особливості використання онлайн-ресурсів під час вивчення української літератури в НУШ / Н. І. Кириленко, С. М. Маценко // Наукові записки [Укр. держ. університету імені Михайла Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, УДУ імені Михайла Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Видавничий дім "Гельветика", 2025. – Вип. CLXIIІ (163). – С. 54–62.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By