Публікація: Науково-методичні засади використання інформаційно-комунікаційних технологій під час розробки спецкурсів з фізики в педагогічних ВНЗ
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Соменко, Д. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
Розробляючи власні електронні продукти і використовуючи наявні, студент має можливість обрати свою модель побудови інформаційного середовища. Як результат отримати умови для організації ефективного навчального середовища, яке відповідає найбільшою мірою саме його власним бажанням і можливостям самореалізації, самоосвіти, що відображає особистісно-орієнотований підхід у навчанні фізики.
Разрабатывая собственные электронные продукты и используя имеющиеся, студент имеет возможность выбрать свою модель построения информационной среды. Как результат получить условия для организации эффективного учебной среды, соответствующее наибольшей степени именно его собственному желанию и возможностям самореализации, самообразованию, отражает личностно-ориенотованый подход в обучении физики.
In developing their own electronic products and using available, the student has the opportunity to choose their model of building an information medium. As a result, get conditions for effective learning environment that meets the most is his own will and capabilities of self-realization, self-reflecting personal and oriented approach in teaching physics.
Разрабатывая собственные электронные продукты и используя имеющиеся, студент имеет возможность выбрать свою модель построения информационной среды. Как результат получить условия для организации эффективного учебной среды, соответствующее наибольшей степени именно его собственному желанию и возможностям самореализации, самообразованию, отражает личностно-ориенотованый подход в обучении физики.
In developing their own electronic products and using available, the student has the opportunity to choose their model of building an information medium. As a result, get conditions for effective learning environment that meets the most is his own will and capabilities of self-realization, self-reflecting personal and oriented approach in teaching physics.
Опис
Ключові слова
студент, інформаційно-комунікаційні технології, спецкурси з фізики, студент, информационно-коммуникационные технологии, спецкурсы по физике, student, information and communication technology, specialized courses of physics
Бібліографічний опис
Соменко, Д. В. Науково-методичні засади використання інформаційно-комунікаційних технологій під час розробки спецкурсів з фізики в педагогічних ВНЗ / Д. В. Соменко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп‘ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 16 (23). – C. 53-56.
