Публікація:
Виокремлення власне методичних принципів навчання читанню розумово відсталих учнів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Кравець, Н. П.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Наукова стаття розкриває підходи до становлення методичних принципів навчання читанню розумово відсталих учнів, внаслідок чого формується їхня активна читацька діяльність. Цей процес є неоднозначним, про що йдеться у змісті публікації.
Science article reveals the approaches to prevent the formation of methodological principles of teaching developmentally delayed students, which formed their active its activity. Particular process is ambiguous about what is in the content of the publication.

Опис

Ключові слова

розумово відсталі учні, методичні принципи, читання, читацька діяльність, художня література, mentally retarded students, methodological principles, reading, its activities, literature

Бібліографічний опис

Кравець Н. П. Виокремлення власне методичних принципів навчання читанню розумово відсталих учнів / Н. П. Кравець // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2012. - Вип. 21. - С. 139-143.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By