Публікація:
Значення клінічного підходу та його вплив на процеси діагностики, корекції та навчання дітей з психофізичними вадами

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Полуляшенко, М. С.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Стаття присвячення розгляду питань щодо використання А. І. Селецьким клінічного підходу в процесі діагностики, корекції та навчання дітей з психофізичними вадами.
Статья посвящена рассмотрению вопросов относительно использования А. И. Селецким клинического подхода в процессе диагностики, коррекции и обучения детей с психофизическими отклонениями.
Article is devoted to consideration of questions concerning A.I. Seletskim's use of clinical approach in the course of diagnostics, correction and training in children with psychophysical deviations.

Опис

Ключові слова

клінічний підхід, Андрій Іванович Селецький, діти з психофізичними вадами, корекційно- психологічний процес, принцип «клінічного функціонального діагнозу», клинический подход, Андрей Иванович Селецкий, дети с психофизическими отклонениями, коррекционно-психологический процесс, принцип «клинического функционального диагноза», clinical approach, Andrey Ivanovich Seletsky, children with psychophysical deviations, correctional and psychological process, the principle of "the clinical functional diagnosis"

Бібліографічний опис

Полуляшенко, М. С. Значення клінічного підходу та його вплив на процеси діагностики, корекції та навчання дітей з психофізичними вадами / М. С. Полуляшенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 194-197.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By