Публікація:
Соціокультурний потенціал подієвих комунікацій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Гриньків, Андрій

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво «Гілея»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Розглядаються інтегровані маркетингові комунікації, які сприяючи просуванню товару і послуги, можуть формувати весь комплекс ціннісних та репутаційних властивостей компанії. Виокремлюється соціокультурний аспект подієвих комунікацій, зокрема в сутнісній та змістовній частині організації event.
Integrated marketing communications are considered, which, promoting the promotion of goods and services, can form the whole set of value and reputation properties of the company. The socio-cultural aspect of event communications is singled out, in particular in the essential and substantive part of the event organization.

Опис

Ключові слова

подієві комунікації, соціокультурний, соціально-культурна діяльність, event, культура, маркетинг, event communications, sociocultural, socio-cultural activity, event, culture, marketing

Бібліографічний опис

Гриньків, А. П. Соціокультурний потенціал подієвих комунікацій / А. П. Гриньків // Гілея : науковий вісник. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2021. – Вип. 165 (№ 10). Філософські науки, Політичні науки. – С. 7-11.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By