Публікація: Соціокультурний потенціал подієвих комунікацій
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Гриньків, Андрій
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво «Гілея»
Анотація
Розглядаються інтегровані маркетингові комунікації, які сприяючи просуванню товару і послуги, можуть формувати весь комплекс ціннісних та репутаційних властивостей компанії. Виокремлюється соціокультурний аспект подієвих комунікацій, зокрема в сутнісній та змістовній частині організації event.
Integrated marketing communications are considered, which, promoting the promotion of goods and services, can form the whole set of value and reputation properties of the company. The socio-cultural aspect of event communications is singled out, in particular in the essential and substantive part of the event organization.
Integrated marketing communications are considered, which, promoting the promotion of goods and services, can form the whole set of value and reputation properties of the company. The socio-cultural aspect of event communications is singled out, in particular in the essential and substantive part of the event organization.
Опис
Ключові слова
подієві комунікації, соціокультурний, соціально-культурна діяльність, event, культура, маркетинг, event communications, sociocultural, socio-cultural activity, event, culture, marketing
Бібліографічний опис
Гриньків, А. П. Соціокультурний потенціал подієвих комунікацій / А. П. Гриньків // Гілея : науковий вісник. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2021. – Вип. 165 (№ 10). Філософські науки, Політичні науки. – С. 7-11.
