Публікація: Підготовка майбутніх учителів музики до педагогічної взаємодії в сучасних соціокультурних умовах
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Ковалик, П. А.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розглядається проблема педагогічної взаємодії як соціально-психологічного феномена, підкреслюється роль толерантності, емпатії у фаховій діяльності майбутніх учителів музики.
В статье рассматривается проблема эмпатии как социально-психологического феномена, подчеркивается роль толерантности, эмпатии в профессиональной деятельности будущих учителей начальной школы.
In the article the problem of empathy is examined as the social-psychological phenomen, the historical aspects of establishment of this concept are selected. It is here underlined going near understanding of this concept and role of empathy for the future teachers of primary school.
В статье рассматривается проблема эмпатии как социально-психологического феномена, подчеркивается роль толерантности, эмпатии в профессиональной деятельности будущих учителей начальной школы.
In the article the problem of empathy is examined as the social-psychological phenomen, the historical aspects of establishment of this concept are selected. It is here underlined going near understanding of this concept and role of empathy for the future teachers of primary school.
Опис
Ключові слова
педагогічна взаємодія, толерантність, емпатія, професійно-педагогічна підготовка, співчуття, співпереживання, педагогическое взаимодействие, толерантность, эмпатия, профессионально-педагогическая подготовка, сочувствие, сопереживание, professional and pedagogical preparation, tolerance, empathy, sympathy, experience
Бібліографічний опис
Ковалик, П. А. Підготовка майбутніх учителів музики до педагогічної взаємодії в сучасних соціокультурних умовах / П. А. Ковалик // Наукові записки. Серія : Педагогічні та історичні науки. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. CXV (115). - C. 63-74.
