Публікація:
Сравнительный анализ концептуально-программных документов, определяющих развитие педагогического образования Беларуси, России, Украины в постсоветский период

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Андарало, М. А.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Статья посвящена сравнительному структурно-содержательному анализу концептуально-программных документов, определяющих развитие систем педагогического образования Беларуси, России, Украины в постсоветский период. Проведенный анализ позволил установить близость методологических подходов разработчиков этих документов, что нашло свое отражение в названиях разделов и их содержании. Несмотря на некоторую специфичность и определенные различия, общими для систем педагогического образования Беларуси, России, Украины являются цели, задачи, проблемы, основные направления перспективного развития.
Стаття присвячена порівняльному структурно-змістовному аналізу концептуально-програмних документів, що визначають розвиток систем педагогічної освіти Білорусі, Росії, України в пострадянський період. Проведений аналіз дозволив встановити близькість методологічних підходів розробників цих документів, що знайшло своє віддзеркалення в назвах розділів і їх змісті. Не дивлячись на деяку специфічність і певні відмінності, загальними для систем педагогічної освіти Білорусі, Росії, України є цілі, завдання, проблеми, основні напрями перспективного розвитку.
The article is devoted to the comparative structural-informative analysis of conceptual-program documents, which determine the development of pedagogical education systems of Belarus, Russia and the Ukraine in post-Soviet period. The incurred analysis admits the familiarity of methodological approaches used by vendors of these documents. It is reflected in the structures of conceptual-program documents, the names of their parts and content. In spite of some peculiarity and curtain differences there are some common features typical for Belarusian, Russian and Ukrainian systems of pedagogical education such as aims, objects, problems and main directions of perspective development.

Опис

Ключові слова

концептуально-программные документы, педагогическое образование, проблема, анализ, концептуально-програмні документи, педагогічна освіта, проблема, аналіз, conceptually-programmatic documents, pedagogical education, problem, analysis

Бібліографічний опис

Андарало, М. А. Сравнительный анализ концептуально-программных документов, определяющих развитие педагогического образования Беларуси, России, Украины в постсоветский период [Текст] / М. А. Андарало // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 93. - С. 3-12.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By