Публікація: Превентивне навчання дошкiльникiв з порушеннями мовленнєвого розвитку
Вантажиться...
Дата
Автори
Тарасун, Валентина Володимирівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
У монографiї розкриваються змiст, цілі, принципи превентивного навчання дiтей дошкiльного та молодшого шкiльного вiку. Детально висвiтлено перший етап превентивного навчання, мета якого розвинути у дошкiльникiв з вадами мовлення основнi види синтетичної дiяльностi i на цiй основi сформувати у них спецiальнi цiлiснi способи оволодiння читанням, малюванням, письмом, математикою.
Книга адресується аспiрантам, студентам, дефектологам i психологам.
Preventive training for preschool children. The monograph disclose the content, purpose and principles of preventive education of children. The first stage of preventive preparation, aimed at the development of basic types of synthetic activity in preschool children with speech disorders, is highlighted. On this basis, special methods of reading, drawing, writing and mathematics are used. The book is adитку dressed to graduate students, students, defectologists and psychologists.
Preventive training for preschool children. The monograph disclose the content, purpose and principles of preventive education of children. The first stage of preventive preparation, aimed at the development of basic types of synthetic activity in preschool children with speech disorders, is highlighted. On this basis, special methods of reading, drawing, writing and mathematics are used. The book is adитку dressed to graduate students, students, defectologists and psychologists.
Опис
Ключові слова
превентивне навчання, порушення мовлення, діти дошкільного віку, preventive training, speech impairment, diagnostics, children of preschool age
Бібліографічний опис
Тарасун, В. Превентивне навчання дошкiльникiв з порушеннями мовленнєвого розвитку : монографія / В. Тарасун. – Київ, 1998. – 257 с.
