Publication: Концепція інтерсуб’єктивного навчання української літератури
Loading...
Files
Date
Authors
Уліщенко, В. В.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова
Abstract
У статті розкриваються концептуальні засади інтерсуб’єктного навчання української
літератури, окреслюються провідні принципи і категорії, тактика обрання кореляційних пар,
висвітлюються ефективні в аспекті інтерсуб’єктності прийоми навчання.
В статье раскрываются концептуальные принципы интерсубъектного обучения украинской литературе, очерчиваются ведущие принципы и категории, тактика избрания корреляционных пар, освещаются эффективные в аспекте интерсубъектности приемы обучения.
В статье раскрываются концептуальные принципы интерсубъектного обучения украинской литературе, очерчиваются ведущие принципы и категории, тактика избрания корреляционных пар, освещаются эффективные в аспекте интерсубъектности приемы обучения.
Description
Ulischenko V. V. Conception of intersubject studies of Ukrainian literature.
Keywords
інтерсуб’єктність, інтерсуб’єктна взаємодія, принципи, категорії, прийоми навчання, суб’єкт, кореляційні пари, интерсубъектность, интерсубъектное взаимодействие, принципы, категории, приемы обучения, субъект, корреляционные пары
Citation
Уліщенко В. В. Концепція інтерсуб’єктивного навчання української літератури / В. В. Уліщенко // Науковий часопис Націнального педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5, Педігогічні науки: реалії та перспективи : наукове видання / М-во освіти і науки України, НПУ ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова , 2011. - Вип. 27. - С.308-314.