Публікація: Малі віршовані форми як засіб активізації пізновальної діяльності учнів на уроках англійської мови
Вантажиться...
Дата
Автори
Василенко, О. М.
Сисоєнко, І. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті висвітлено ефективність та доцільність використання віршованих форм на
уроках англійської мови. Авторами подано приклади пісень, поради щодо підбору віршованого
матеріалу, а також обґрунтовано переваги і доцільність їх використання. У статті також
розкрито результати анкетування та роботи з учнями підліткового віку спеціалізованої школи.
В статье отражена эффективность и целесообразность использования стихотворных форм на уроках английского языка. Авторы приводят примеры песен, советы по подбору стихотворного материала, а также обосновывают преимущества и целесообразность их использования. В статье также раскрыты результаты анкетирования и работы с учениками подросткового возраста специализированной школы.
The article reflects the effectiveness and appropriateness of the use of poetic forms at English lessons. The authors give examples of songs, tips on selection of poetic material, as well as the benefits and justify the appropriateness of their use. The article also discloses the results of the survey and work with teenage students of the specialized school.
В статье отражена эффективность и целесообразность использования стихотворных форм на уроках английского языка. Авторы приводят примеры песен, советы по подбору стихотворного материала, а также обосновывают преимущества и целесообразность их использования. В статье также раскрыты результаты анкетирования и работы с учениками подросткового возраста специализированной школы.
The article reflects the effectiveness and appropriateness of the use of poetic forms at English lessons. The authors give examples of songs, tips on selection of poetic material, as well as the benefits and justify the appropriateness of their use. The article also discloses the results of the survey and work with teenage students of the specialized school.
Опис
Ключові слова
пісня, вірш, активізація пізнавальної діяльності, песня, стих, активизация познавательной деятельности, songs, poems, activation of cognitive activity
Бібліографічний опис
Василенко О. М. Малі віршовані форми як засіб активізації пізновальної діяльності учнів на уроках англійської мови / О. М. Василенко, І. В. Сисоєнко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 49. – C. 42-47.
