Публікація: Профорієнтаційний потенціал уроків технологій: сучасні підходи та перспективи
Вантажиться...
Дата
Автори
Харламенко, Валентина
Яровенко, Аліна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядається профорієнтаційний потенціал уроків технологій у сучасній освіті. Окреслено основні підходи до вдосконалення навчального процесу, які сприяють розвитку професійних компетентностей учнів та їхньому свідомому вибору майбутньої кар’єри. Проаналізовано впровадження STEM-освіти, використання проєктної діяльності, співпрацю з підприємствами, інтеграцію 3D-друку, робототехніки та програмування у навчальні програми, а також застосування інтерактивних форм навчання.
Опис
Ключові слова
профорієнтація, трудове навчання, технології, STEM-освіта, 3D-друк, робототехніка, інтерактивні методи, проєктна діяльність, цифровізація освіти
Бібліографічний опис
Харламенко, В. Профорієнтаційний потенціал уроків технологій: сучасні підходи та перспективи / В. Харламенко, А. Яровенко // Технологічна освіта: сучасні реалії та перспективи розвитку : матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті академіка Дмитра Тхоржевського, 28 лютого 2025 року ; Актуальні питання графічної підготовки: теорія, практика та шляхи розвитку : матеріали ХІ Міжнародної наукової-практичної конференції, присвяченої пам’яті член-кореспондента НАПН України Віктора Сидоренка (1 березня 2025 року) / за заг. ред. Д. Кільдерова, В. Харламенко. – Київ, 2025. – С. 725-729.
