Публікація: Методика викладання музики в школі: сутність, зміст, завдання, принципи
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Дицьо, Г.В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
В статье на основании современных идей и подходов раскрывается содержание, задачи и принципы методики музыкального обучения и воспитания учащихся общеобразовательных учебных заведений и её значение для будущих учителей.
In the article on the basis of modern ideas and approaches reveals the contents, objectives and principles of the technique of musical training and education of students of secondary schools and its importance for future teachers.
У статті на підставі сучасних ідей і підходів розкривається зміст, завдання та принципи методики музичного навчання і виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів та її значення для майбутніх вчителів.
In the article on the basis of modern ideas and approaches reveals the contents, objectives and principles of the technique of musical training and education of students of secondary schools and its importance for future teachers.
У статті на підставі сучасних ідей і підходів розкривається зміст, завдання та принципи методики музичного навчання і виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів та її значення для майбутніх вчителів.
Опис
Ключові слова
процесс обучения, the learning process, процес навчання, методика, методы, method, techniques, методика, методи, познавательная деятельность, cognitive activity, пізнавальна діяльність, музыкальное развитие, musical development, музичний розвиток
Бібліографічний опис
Дицьо Г. В. Методика викладання музики в школі: сутність, зміст, завдання, принципи / Г. В. Дицьо // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 8 (13) : Матеріали III Міжнар. наук.-практич. конференції "Гуманістичні орієнтири мистецької освіти". - С. 179-182
