Публікація:
Імідж - детермінант конкурентноспроможності менеджерів індустрії гостинності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

Автори

Любарець, Владислава Вікторівна
Зінькова, Ірина Ігорівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

BoScience

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті проаналізовано роль іміджу у конкурентоспроможності менеджерів індустрії гостинності. Окреслено соціокультурні та психологічні аспекти іміджу компаній індустрії гостинності. Визначено особливості іміджу менеджерів індустрії гостинності: дотримання загальнолюдських еталонів поведінки, культурних традицій, корпоративного та професійного кодексу честі, норм субординації етики гостинності та психологічної дистанції.

Опис

Ключові слова

індустрія гостинності, імідж, конкурентоспроможність, менеджер індустрії гостинності

Бібліографічний опис

Любарець, В. В. Імідж - детермінант конкурентноспроможності менеджерів індустрії гостинності / В. В. Любарець, І. І. Зінькова // Modern directions of scientific research development : Proceedings of the 5th International scientific and practical conference, Chicago, USA 28-30 October 2021. - Chicago, USA : Publisher BoScience, 2021. - Pp. 405-408.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By