Публікація:
Впровадження інтегрованого навчання, як засіб покращення професійної підготовки майбутніх учителів технологій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Шкворець, О. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Стаття присвячена питанням впровадження в навчальний процес інтегрованого навчання на прикладі дидактичних умов проведення занять з метою покращення професійної підготовки майбутніх учителів технологій, спеціалізації конструювання та моделювання одягу.
The article is devoted to implementation of integrated education in education process with the example of didactic conditions of the classes. The aim if the implementation is an improvement of the professional training of the technology teachers, who specialize on the design and modelling of the clothes.

Опис

Ключові слова

інтеграція навчання, вчитель технологій, конструювання та моделювання одягу, зміст дисциплін, бінарні заняття, integrated education, technology teacher, design and modelling of the clothes, disciplines content, binary classes

Бібліографічний опис

Шкворець, О. В. Впровадження інтегрованого навчання, як засіб покращення професійної підготовки майбутніх учителів технологій / О. В. Шкворець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. 54. – С. 227-232.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By