Publication:
Місце географічної компоненти освітньої галузі “природознавство” у підготовці майбутніх учителів природничо-математичного напряму

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Тімець, О. В.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

У статті розглядається питання вдосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя природничо-математичного напряму (географії). Висувається думка про те, що першоосновою у визначенні змістового навантаження навчальних дисциплін для студентів, що у майбутньому викладатимуть у школі природознавство є видозміна ряду положень освітноьї галузі “Природознавство”. Обґрунтовується оновлення змісту географічної компоненти у даній освітній галузі.
This article discusses training of future teachers of natural- mathematical direction (geography). Pop up the idea that the fundamental principle in determining the semantic load of subjects for students in future be taught in school science is a modification of the provisions of number of educational sector “Natural”. Grounded update content geographical components in this area.

Description

Keywords

освітня галузь “Природознавство”, професійна підготовка, майбутні учителі географії, educational sector “Natural”, professional training, future teachers of geography

Citation

Тімець, О. В. Місце географічної компоненти освітньої галузі “природознавство” у підготовці майбутніх учителів природничо-математичного напряму / О. В. Тімець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 32. – С. 237-242.

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By