Публікація: Використання сучасних мультимедійних технологій навчання у закладах художнього профілю
Вантажиться...
Дата
Автори
Колісник-Гуменюк, Юлія Ігорівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Scientific and practical edition : Prague (Czech Republic)
Анотація
У статті викладені результати аналізу науково-педагогічної та методичної літератури щодо сучасних напрямків педагогічних досліджень, пов'язаних з використанням у навчальному процесі мультимедійних технологій. Вказано на основні, з точки зору автора, проблеми створення та ефективного використання освітніх мультимедійних продуктів.
The article presents the results of analysis of scientific, educational and methodical literature regarding contemporary trends pedagogical researches related to the use in the educational process of multimedia technologies. There is focused an attention on on the main, from the point of view of the author, problems of development and effective use of educational multimedia products
The article presents the results of analysis of scientific, educational and methodical literature regarding contemporary trends pedagogical researches related to the use in the educational process of multimedia technologies. There is focused an attention on on the main, from the point of view of the author, problems of development and effective use of educational multimedia products
Опис
Ключові слова
особистість, розвиток особистості, творчість, мультимедія, мультимедійні технології, фахівці художніх промислів, personality, personality development, creativity, multimedia, ultimedia technologies, specialists of art crafts
Бібліографічний опис
Колісник-Гуменюк, Ю. І. Використання сучасних мультимедійних технологій навчання у закладах художнього профілю / Ю. І. Колісник-Гуменюк // The European Scientific and Practical Congress “Global Scientific Unity 2014”. Scientific and practical edition, 26-27 September 2014 Prague (Czech Republiс). - Prague(Czech Republiс) : The International Scientific Association «Science & Genesis», 2014. – Р. 181-185.
