Публікація: Лекційно-семінарська форма навчання фізики в середній загальноосвітній школі
Вантажиться...
Дата
Автори
Апанасенко, Марія Григорівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Київський держ. пед. ін-т ім. М. П. Драгоманова
Анотація
Актуальність дослідкення обумовлена демократизацією, гуманізацією
і гуманітаризацією всіх сторін шкільного навчання, у центрі якого
знаходиться особистість учня, для формування якої назріла необхідність
широкого використання нетрадиційних для середньої загальноосвітньої
школи форм навчання, зокрема лекційно-семінарської. Ця
форма організації навчання, що знаходиться в рамках класно-урочної"
системи занять, розглядається нами як сукупність періодично повторюваних
уроків-лекцій і уроків-семінарів у контексті з традиційними
уроками. Вона дозволяє диференціювати, індивідуалізувати та інтенсифікувати
процес навчання, відкриває широкі можливості для задоволення
інтересів і потреб учнів з різним рівнем навченості та інтелекту
у повнішому застосуванні свого досвіду, сил і знань, реалізує
діяльнісний підхід до навчання, спрямовуючи діяльність індивідуума ‘
на самостійне набуття знань, нагромадження творчого досвіду, який
дає змогу плідно реалізувати розвиваючу функцію навчання.
Опис
Ключові слова
лекційно-семінарська форма навчання, фізика в середній загальноосвітній школі, физика в средней общеобразовательной школе, лекционно-семинарская форма обучения
Бібліографічний опис
Апанасенко, М. Г. Лекційно-семінарська форма навчання фізики в середній загальноосвітній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Марія Григорівна Апанасенко; [наук. керівник О. В. Сергєєв] ; Київський держ. пед. ін-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1992. - 21 с.
