Публікація:
Лекційно-семінарська форма навчання фізики в середній загальноосвітній школі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Апанасенко, Марія Григорівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Київський держ. пед. ін-т ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Актуальність дослідкення обумовлена демократизацією, гуманізацією і гуманітаризацією всіх сторін шкільного навчання, у центрі якого знаходиться особистість учня, для формування якої назріла необхідність широкого використання нетрадиційних для середньої загальноосвітньої школи форм навчання, зокрема лекційно-семінарської. Ця форма організації навчання, що знаходиться в рамках класно-урочної" системи занять, розглядається нами як сукупність періодично повторюваних уроків-лекцій і уроків-семінарів у контексті з традиційними уроками. Вона дозволяє диференціювати, індивідуалізувати та інтенсифікувати процес навчання, відкриває широкі можливості для задоволення інтересів і потреб учнів з різним рівнем навченості та інтелекту у повнішому застосуванні свого досвіду, сил і знань, реалізує діяльнісний підхід до навчання, спрямовуючи діяльність індивідуума ‘ на самостійне набуття знань, нагромадження творчого досвіду, який дає змогу плідно реалізувати розвиваючу функцію навчання.

Опис

Ключові слова

лекційно-семінарська форма навчання, фізика в середній загальноосвітній школі, физика в средней общеобразовательной школе, лекционно-семинарская форма обучения

Бібліографічний опис

Апанасенко, М. Г. Лекційно-семінарська форма навчання фізики в середній загальноосвітній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Марія Григорівна Апанасенко; [наук. керівник О. В. Сергєєв] ; Київський держ. пед. ін-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1992. - 21 с.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By