Публікація:
Творчий розвиток учнів з особливими освітніми потребами як один із шляхів їх соціалізації.

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Кравець, Ніна Павлівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

CARICOM, Barbados, 2017

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У роботі розглянуто питання творчого розвитку учнів з особливими освітніми потребами. Доведено залежність прояву ними творчості від стану пізнавальних психічних процесів та належного використання на уроках літератури діалогових і комп’ютерних технологій, методів навчання літератури, літературних ігор, що сприятиме соціалізації підлітків.
В работе рассмотрены вопросы творческого развития учащихся с особенными образовательными потребностями. Доказана зависимость проявления творчества таких учеников от состояния их познавательных психических процессов, надлежащего использования на уроках литературы диалоговых и компьютерных технологий, методов обучения литературы, литературных игр, что также способствует социализации подростков.
The creative development of students with special educational needs as one of the ways of their socialization is presented. The article deals with the dependence of creative development of students with special educational needs (their cognitive mental processes, the using at the Literature lessons some dialogue and computer technologies, methods of teaching literature, and literary games) which promote in socializing students.

Опис

Ключові слова

учні з особливими освітніми потребами, творчість, пізнавальні психічні процеси, урок літератури, інноваційні технології, соціалізація, ученики с особенными образовательными потребностями, творчество, познавательные психические процессы, урок литературы, инновационные технологии, социализация, students with special educational needs, creativity, Literature lesson, innovative technologies

Бібліографічний опис

Кравець Н. П. Творчий розвиток учнів з особливими освітніми потребами як один із шляхів їх соціалізації / Н. П. Кравець // Topical issues of social pedagogy : Collective monograph. - CARICOM, Barbados, 2017. - P. 79-99.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By