Публікація: Професійна спрямованість фундаментальних навчальних дисциплін у фаховій підготовці вчителів технологій
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Корець, Микола Савич
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вища освіта України
Анотація
Розглянуто взаємозв’язок фундаментальності і професійної спрямованості природничо-математичних навчальних дисциплін у фаховій підготовці вчителів для освітньої галузі «Технології». Продемонстровано варіанти пропедевтичної підготовки вчителів цього фаху при вивченні фундаментальних навчальних дисциплін.
The interconnection offundamentality and professional direction of mathematical subjects in : 1 the educative bnpnch «Technologies» teacher’s training is shown. Variants of propedeutic training of future teachers when studying fundamental subjects of this speciality are demonstrated.
The interconnection offundamentality and professional direction of mathematical subjects in : 1 the educative bnpnch «Technologies» teacher’s training is shown. Variants of propedeutic training of future teachers when studying fundamental subjects of this speciality are demonstrated.
Опис
Ключові слова
професійна спрямованість, фахова підготовка, фундаментальні дисципліни, вчителі технологій
Бібліографічний опис
Корець М. С. Професійна спрямованість фундаментальних навчальних дисциплін у фаховій підготовці вчителів технологій / М. С. Корець // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис Інституту Вищої освіти АПН України, 2006. – № 1– С. 49-53
