Публікація: Classroom management and motivation as key factors in teaching English
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавничий дім "Гельветика"
Анотація
The article is devoted to the theme of classroom management and motivation as key factors in teaching English. Being able to organise a class is just as important as understanding rules about how language work or how language may be learned. Without basic classroom management skills, any lesson can quickly degenerate into chaos.
Interactive teaching methods are the actual way of teacher’s work in classroom, group or any educational institution. Varying activities allows the teacher to cater for a range of different interests, needs and learning styles. This is likely to promote engagement and reduces the chance of issues such as boredom and frustration creating poor behaviour. Working in a group, students have improved communication skills, manifested as a team spirit, and the characteristics of a leader of some individuals.
The classroom management will achieve when it acquires the language motivation where is the most effective weapon in the interactions of every person in the world. Forming motivation is the main task in teaching foreign languages to students. Our brains can be motivated if we are in an appropriate emotional state. Our emotions greatly influence learning. Fear and stress are demotivators, and punishment and public reprimand negatively affect students’ academic motivation. Teachers must provide students with the tools to control their emotions.
Attribution theory suggests that when a failure or success occurs, students analyze the situation to determine its perceived causes. Students need real evidence that effort will pay off, that setting a higher goal will not lead to failure, that they can improve and that abilities can be developed and teachers should help them with this.
The quality of relationships between teachers and students also influences learning process. Motivating students is possible only if we understand them and truly care about them as fellow human beings.
The kinds of assessments you use also influence attribution and thus motivation. Teacher can’t give students a grade (evaluation) and expect it to motivate them. We can, however, tell them what is right and wrong and give them strategies to fix it (assessment), which will allow them to get better.
Стаття присвячена темі управління класом та мотивації як ключовим факторам у викладанні англійської мови. Вміння організувати клас так само важливо, як і розуміння правил мови та її вивчення. Без базових навичок управління класом будь-який урок може швидко перетворитися на хаос. Інтерактивні методи навчання – це фактичний спосіб роботи вчителя в класі, групі чи в будь-якому навчальному закладі. Різноманітні види діяльності дозволяють вчителю враховувати індивідуальні інтереси, потреби студентів та стилі навчання. Це, ймовірно, сприятиме залученню та зменшує ймовірність виникнення таких проблем, як нудьга та розчарування, що призводять до поганої поведінки студентів. Працюючи в групі, студенти покращують комунікативні навички, що проявляються в командному дусі та лідерські характеристики певних індивідуальностей. Управління класом досягне успіху, коли воно набуде мовної мотивації, яка є найефективнішою зброєю у взаємодії кожної людини у світі. Формування мотивації є головним завданням у викладанні іноземних мов студентам чи учням. Наш мозок може бути мотивований, якщо ми перебуваємо у відповідному емоційному стані. Наші емоції значною мірою впливають на навчання. Страх і стрес є демотиваторами, а покарання та публічна догана негативно впливають на академічну мотивацію студентів. Викладачі повинні надати учням інструменти для контролю своїх емоцій. Теорія атрибуції стверджує, що коли трапляється невдача чи успіх, студенти аналізують ситуацію, щоб визначити її передбачувані причини. Cтудентам потрібні реальні докази того, що зусилля окупляться, що встановлення вищої мети не призведе до невдачі, що вони можуть вдосконалюватися, що здібності можна розвивати, і викладачі повинні допомогти їм в цьому. Якість стосунків між викладачами та студентами також впливає на процес навчання. Мотивація студентів можлива лише тоді, коли ми розуміємо їх і, справді, піклуємося про них як про індивідуальностей. Види оцінювання, які викладачі використовують також впливають на атрибуцію, а отже, і на мотивацію. Викладач не може ставити студентам оцінки і очікувати, що це мотивуватиме їх. Однак ми можемо підсказати їм, що правильно, а що неправильно, і дати їм стратегії для виправлення (оцінювання), що дозволить їм покращити свої знання.
Стаття присвячена темі управління класом та мотивації як ключовим факторам у викладанні англійської мови. Вміння організувати клас так само важливо, як і розуміння правил мови та її вивчення. Без базових навичок управління класом будь-який урок може швидко перетворитися на хаос. Інтерактивні методи навчання – це фактичний спосіб роботи вчителя в класі, групі чи в будь-якому навчальному закладі. Різноманітні види діяльності дозволяють вчителю враховувати індивідуальні інтереси, потреби студентів та стилі навчання. Це, ймовірно, сприятиме залученню та зменшує ймовірність виникнення таких проблем, як нудьга та розчарування, що призводять до поганої поведінки студентів. Працюючи в групі, студенти покращують комунікативні навички, що проявляються в командному дусі та лідерські характеристики певних індивідуальностей. Управління класом досягне успіху, коли воно набуде мовної мотивації, яка є найефективнішою зброєю у взаємодії кожної людини у світі. Формування мотивації є головним завданням у викладанні іноземних мов студентам чи учням. Наш мозок може бути мотивований, якщо ми перебуваємо у відповідному емоційному стані. Наші емоції значною мірою впливають на навчання. Страх і стрес є демотиваторами, а покарання та публічна догана негативно впливають на академічну мотивацію студентів. Викладачі повинні надати учням інструменти для контролю своїх емоцій. Теорія атрибуції стверджує, що коли трапляється невдача чи успіх, студенти аналізують ситуацію, щоб визначити її передбачувані причини. Cтудентам потрібні реальні докази того, що зусилля окупляться, що встановлення вищої мети не призведе до невдачі, що вони можуть вдосконалюватися, що здібності можна розвивати, і викладачі повинні допомогти їм в цьому. Якість стосунків між викладачами та студентами також впливає на процес навчання. Мотивація студентів можлива лише тоді, коли ми розуміємо їх і, справді, піклуємося про них як про індивідуальностей. Види оцінювання, які викладачі використовують також впливають на атрибуцію, а отже, і на мотивацію. Викладач не може ставити студентам оцінки і очікувати, що це мотивуватиме їх. Однак ми можемо підсказати їм, що правильно, а що неправильно, і дати їм стратегії для виправлення (оцінювання), що дозволить їм покращити свої знання.
Опис
Ключові слова
classroom management, teaching English, motivation, students, teacher, learning, relationships, foreign language, управління класом, викладання англійської мови, мотивація, студенти, вчитель, навчання, стосунки, іноземна мова
Бібліографічний опис
Kobylianska, I. Classroom management and motivation as key factors in teaching English / I. Kobylianska // Наукові записки [Укр. держ. університету імені Михайла Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, УДУ імені Михайла Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Видавничий дім "Гельветика", 2025. – Вип. CLXIIІ (163). – С. 175–183.
