Публікація: Особенности познавательных функций у школьников с дизорфографией
Вантажиться...
Дата
Автори
Елецкая, О. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
Стаття присвячена актуальній для логопедії проблемі порушення формування у школярів орфографічної навички письма. У ній аналізуються результати проведеного в середовищі учнів п'ятих класів комплексного експериментального дослідження психічних функцій і процесів, що забезпечують функціональну систему орфографічної навички письма у школярів, які відчувають труднощі в засвоєнні орфографії.
Статья посвящена актуальной для логопедии проблеме нарушения формирования у школьников орфографического навыка письма. В ней анализируются результаты проведённого в среде учащихся пятых классов комплексного экспериментального исследования психических функций и процессов, обеспечивающих функциональную систему орфографического навыка письма у школьников, испытывающих трудности в усвоении орфографии.
Статья посвящена актуальной для логопедии проблеме нарушения формирования у школьников орфографического навыка письма. В ней анализируются результаты проведённого в среде учащихся пятых классов комплексного экспериментального исследования психических функций и процессов, обеспечивающих функциональную систему орфографического навыка письма у школьников, испытывающих трудности в усвоении орфографии.
Опис
Ключові слова
дизорфографія, орфографічні помилки, навик письма, письмова мова, мовні здібності, дизорфография, орфографические ошибки, навык письма, письменная речь, языковые способности, disorthography, spelling error, skill of the letter, written speech, language abilities
Бібліографічний опис
Елецкая, О. В. Особенности познавательных функций у школьников с дизорфографией / О. В. Елецкая // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 21. – С. 363-368.
