Публікація: Врахування вікових особливостей учнів 5 класу у процесі формування мовних компетенцій в другій іноземній мові
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Прокопчук, М.М.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Анотація
Для успішного формування мовних компетенцій в учнів 5 класу в другій іноземній мові
важливо враховувати вікові особливості молодшого підліткового віку. Автор аналізує динамічну структуру особистості учнів цього віку та розглядає такі підструктури як скерованість(інтереси, мотивація навчання), досвід (знання, уміння, навички) та психічні властивості(сприйняття, мислення, емоції, пам’ять).
It is important to take into consideration the young teenager age peculiarity in second foreign language teaching. The author analyzes the dynamic structure of young teenager personality and examines such its substructures as tendency (interests, learning motivation), experience (skills, knowledge), psychological peculiarities (perception, mentality, emotions, memory).
It is important to take into consideration the young teenager age peculiarity in second foreign language teaching. The author analyzes the dynamic structure of young teenager personality and examines such its substructures as tendency (interests, learning motivation), experience (skills, knowledge), psychological peculiarities (perception, mentality, emotions, memory).
Опис
Ключові слова
перша іноземна мова, друга іноземна мова, мовні компетенціі, досвід, мислення, пам'ять, мотивація, the first foreign language, the second foreign language, language competences, experience, mentality, memory, emotions, motivation
Бібліографічний опис
Прокопчук М.М. Врахування вікових особливостей учнів 5 класу у процесі формування мовних компетенцій в другій іноземній мові / М.М. Прокопчук / Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 29: збірник наукових праць / за ред. В. І. Гончарова. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. – 166-170
