Публікація:
Спецкурс у вищій школі : теорія та методика

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Коляда, Ігор Анатолійович
Вергун, Сергій
Павлюченко, Віка
Кравченко, Яна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В статті йдеться про те що у вищій школі чинне місце у навчально-виховно­му процесі приділяється варіативній складовій, яка реалізується у спецкурсах. В свою чергу, спецкурс є формою організації навчання у вищому навчально­ му закладі з метою оволодіння вузькоспеціалізова­ними, новітніми знаннями з певної науки, формуван­ня актуальних для певної спеціалізації умінь і нави­чок. Програма спецкурсу спрямована на поглибле­ не вивчення пріорітетних проблем і питань навчаль­ної дисципліни
In the article it is said that in the high school the current place in the educational process is paid to the variable component, which is realized in special courses. In turn, the special course is a form of organization of training in a higher educational institution in order to master highly specialized, up-to-date knowledge of a particular science, the formation of skills relevant for a specific specialization. The program of the special course is aimed at deepening not the study of priority issues and issues of academic discipline

Опис

Ключові слова

вища школа, спецкурс, навчально-виховний процес, High school, special course, educational process

Бібліографічний опис

Спецкурс у вищій школі : теорія та методика : (на прикладі окремих спецкурсів) / І. Коляда, С. Вергун, В. Павлюченко, Я. Кравченко // Історія в школі : наук.-метод. журн. для вчителів. - 2013. - № 2. - С. 18-30. - Бібліогр. в кінці ст.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced