Публікація:
Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі: сутність, інструментарій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Сак, Т. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В статті розглядаються сутність і зміст інструментарію для контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному клас, зміст інформації про учня, оцінка навчальної програми, види тестування, психологічну сутність технології портфоліо.
The article deals with the nature and content tools for monitoring and evaluation of educational achievements of pupils with special educational needs in inclusive classroom presents the content of student evaluation of curriculum, types of testing, psychological essence of technology portfolio.

Опис

Ключові слова

учень з особливими освітніми потребами, інформація про учня, навчальна програма, критерії оцінювання навчальних досягнень, тести, портфоліо, pupil with special educational needs, information about the student, curriculum, evaluation criteria of educational achievement, portfolio, tests

Бібліографічний опис

Сак, Т. В. Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі : сутність, інструментарій / Т. В. Сак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 17. - С. 362-364.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By