Публікація: Роль мовчання на уроках літератури через призму наукових ідей м. М. Бахтіна
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Жданова, О. Л.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
В школьной практике молчание обычно воспринимается как негативное явление. Научные взгляды М. М. Бахтина на молчание открывают новые перспективы относительно переоценки роли молчания на уроках литературы.
У шкільній практиці мовчання зазвичай сприймається як негативне явище. Наукові погляди М. М. Бахтіна на мовчання відкривають нові перспективи щодо переоцінки ролі мовчання на уроках літератури.
In the school setting silence has traditionally been seen as a negative phenomenon. Mikhail Bakhtin’s view on silence opens new perspectives regarding the revaluation of the role of silence in a literature classroom.
У шкільній практиці мовчання зазвичай сприймається як негативне явище. Наукові погляди М. М. Бахтіна на мовчання відкривають нові перспективи щодо переоцінки ролі мовчання на уроках літератури.
In the school setting silence has traditionally been seen as a negative phenomenon. Mikhail Bakhtin’s view on silence opens new perspectives regarding the revaluation of the role of silence in a literature classroom.
Опис
Ключові слова
М. М. Бахтін, М. М. Бахтин, Mikhail Bakhtin, теория молчания, теорія мовчання, theory of silence, методичний прийом, методический приём, teaching technique, литература, література, literature
Бібліографічний опис
Жданова О. Л. Роль мовчання на уроках літератури через призму наукових ідей м. М. Бахтіна / О. Л. Жданова // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2013 рік, 4-6 лютого 2014 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – с. 18-20
