Публікація:
Навчальна дисципліна історії України у закладах загальної середньої освіти: культурологічний компонент змісту

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Камбалова, Яніна Миколаївна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У сучасних умовах модернізації історичної шкільної освіти важливим напрямком стає реалізація її культурологічного компонента, оскількі культуротворча функція є одним з найважливіших завдань діяльності навчальних закладів. У статті проаналізовано процес формування культурологічного змісту шкільного курсу історії України за допомогою сучасних підходів: полікультурного, аксіологічного, компетентісного, особистісно-орієнтованого.
In modern conditions of modernization of historical school education the realization of its culturological component becomes important, as the cultural function is one of the most important tasks of activity of educational institutions. The article analyzes the process of forming the culturological content of the school course of history of Ukraine with the help of modern approaches: multicultural, axiological, competence, personality-oriented.

Опис

Ключові слова

культурологічний зміст, полікультурний підхід, аксіологічний підхід, компетентнісний підхід, особистісно-орієнтований підхід, навчання історії України, шкільна історична освіта, culturological content, multicultural approach, axiological approach, competence approach, personality-oriented approach

Бібліографічний опис

Камбалова, Я. Навчальна дисципліна історії України у закладах загальної середньої освіти: культурологічний компонент змісту / Я. Камбалова // Проблеми дидактики історії : збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. - Кам'янець-Подільський, 2020. - Вип. 11. - С. 56-61.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By