Публікація: Наочні задачі і доведення в проесі навчання алгебрі і началам аналізу в школі
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Кузнецов, І. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова
Анотація
Висвітлено можливості реалізації принципу наочності при операційно-дійовий компоненті
навчального процесу. Проводиться аналіз того як можна використати цей принцип при навчанні
методам розв’язання задач з математичного аналізу, при навчанні математичним доведенням.
Отражены возможности реализации принципа наглядности при операционно-действенной компоненте учебного процесса. Проводится анализ того, как можно использовать этот принцип при обучении решению задач математического анализа, при обучении математическим доказательствам.
Отражены возможности реализации принципа наглядности при операционно-действенной компоненте учебного процесса. Проводится анализ того, как можно использовать этот принцип при обучении решению задач математического анализа, при обучении математическим доказательствам.
Опис
Kuznetsov I. V. Evident problems and proofs during training to algebra and bases of the
calculus.
Ключові слова
принцип наочності, алгебра,, математичний аналіз, розв’язання задач, репрезентативний метод, принцип наглядности, алгебра, математический анализ, решение задач, репрезентативный метод
Бібліографічний опис
Кузнецов І. В. Наочні задачі і доведення в проесі навчання алгебрі і началам аналізу в школі / І. В. Кузнецов // Науковий часопис Націнального педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5, Педігогічні науки: реалії та перспективи : наукове видання / М-во освіти і науки України, НПУ ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова , 2011. - Вип. 27. - С.126-132.
