Публікація: Роль риторичної освіти у формуванні комунікативної компетентності майбутнього вчителя
Вантажиться...
Дата
Автори
Барахтян, М. М.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
Статтю присвячено проблемі розвитку комунікативної компетентності майбутнього
учителя як необхідної професійної складової педагогічної майстерності.
На основі теоретичного аналізу психолого-педагогічної й спеціальної літератури,
практичного досвіду висвітлено основні концептуальні підходи до формування комунікативної
компетентності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки.
Обґрунтовано особливості організації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх
учителів у процесі вивчення риторики, а також визначено необхідність дотримання при цьому
певних вимог: створення відповідних психолого-педагогічних умов, розробки цілісної
професійно-методичної системи навчання і запровадження у навчальному процесі виконавчого
творчого звіту та поетапного системного оцінювання знань і умінь студентів.
Зроблено висновок, що вивчення риторики й володіння риторичною компетентністю –
одним із важливих чинників формування комунікативної компетентності майбутнього
вчителя.
The article is devoted the question of development of communicative competence of teacher as necessary professional component pedagogical trade. On the basis of theoretical analysis of психолого-педагогической and special literature, practical experience the basic conceptual going is considered near forming of communicative jurisdiction of future teachers of unphilological specialities in the process of professional preparation. The features of organization of educational-cognitive activity of future teachers are conditioned in the process of study of rhetoric, and also necessary requirements are certain here: creation of the proper психолого-педагогических terms, developments of the integral professionally-methodical departmental teaching. A conclusion is done, that study of rhetoric and capture a rhetorical competence – one of important factors of forming of communicative competence of future teacher.
The article is devoted the question of development of communicative competence of teacher as necessary professional component pedagogical trade. On the basis of theoretical analysis of психолого-педагогической and special literature, practical experience the basic conceptual going is considered near forming of communicative jurisdiction of future teachers of unphilological specialities in the process of professional preparation. The features of organization of educational-cognitive activity of future teachers are conditioned in the process of study of rhetoric, and also necessary requirements are certain here: creation of the proper психолого-педагогических terms, developments of the integral professionally-methodical departmental teaching. A conclusion is done, that study of rhetoric and capture a rhetorical competence – one of important factors of forming of communicative competence of future teacher.
Опис
Ключові слова
компетентність, комунікативна компетентність, риторична компетентність, expertise, communicative expertise, speech and oratorical expertise, elocution
Бібліографічний опис
Барахтян, М. М. Роль риторичної освіти у формуванні комунікативної компетентності майбутнього вчителя / М. М. Барахтян // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХІХ (139). – С. 20-26.
