Публікація: Формування розумових дій як засіб корекції порушень писемного мовлення в молодших школярів із затримкою психічного розвитку
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Голуб, Н. М.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розглядаються труднощі формування читання та письма в молодших школярів із затримкою психічного розвитку, пропонуються завдання, що сприяють корекції в даної категорії учнів змістовного боку писемного мовлення шляхом розвитку в них розумових дій.
В статье рассматриваются трудности формирования чтения и письма у младших школьников с задержкой психического развития, предлагаются задания, способствующие коррекции у данной категории учащихся содержательной стороны письменной речи посредством развития у них умственных действий.
The article examines difficulties in forming reading and writing skills among primary school children with mental retardation. The article also suggests tasks facilitating the correction of semantic distortion in written expression through the development of mental activity among pupils of this category.
В статье рассматриваются трудности формирования чтения и письма у младших школьников с задержкой психического развития, предлагаются задания, способствующие коррекции у данной категории учащихся содержательной стороны письменной речи посредством развития у них умственных действий.
The article examines difficulties in forming reading and writing skills among primary school children with mental retardation. The article also suggests tasks facilitating the correction of semantic distortion in written expression through the development of mental activity among pupils of this category.
Опис
Ключові слова
затримка психічного розвитку, порушення писемного мовлення, завдання, що сприяють формуванню розумових дій у молодших школярів, задержка психического развития, нарушения письменной речи, задания, способствующие формированию умственных действий у младших школьников, mental retardation, disturbance in written expression, tasks developing mental activities of primary school children
Бібліографічний опис
Голуб, Н. М. Формування розумових дій як засіб корекції порушень писемного мовлення в молодших школярів із затримкою психічного розвитку / Н. М. Голуб // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 17. - С. 49-53.
