Публікація: Основи взаємодії суб’єктів реалізації права дитини на освіту під час її перебування у закладі охорони здоров’я
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Гуріч, В. О.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
Стаття присвячена проблемі організації соціально-педагогічної роботи з метою забезпечення прав дитини на освіту під час перебування в закладі охорони здоров’я. Розглядаються основні проблеми, умови та завдання зазначеної технології співпраці відповідальних установ.
Статья посвящена проблеме организации социально-педагогической работы для обеспечения права ребенка на образование во время пребывания в учреждениях здравоохранения. Рассматриваются основные проблемы, условия и задачи технологии сотрудничества ответственных учреждений.
The article is devoted to the problem of organization of socially-pedagogical work for providing of right for a child on education during a stay in establishments of health care. Basic problems, terms and tasks of technology of collaboration of responsible establishments, are examined.
Статья посвящена проблеме организации социально-педагогической работы для обеспечения права ребенка на образование во время пребывания в учреждениях здравоохранения. Рассматриваются основные проблемы, условия и задачи технологии сотрудничества ответственных учреждений.
The article is devoted to the problem of organization of socially-pedagogical work for providing of right for a child on education during a stay in establishments of health care. Basic problems, terms and tasks of technology of collaboration of responsible establishments, are examined.
Опис
Ключові слова
дитина, освіта, охорона здоров’я, технологія співпраці, ребенок, образование, здравоохранение, технология сотрудничества, child, education, health care, collaborative technology
Бібліографічний опис
Гуріч, В. О. Основи взаємодії суб’єктів реалізації права дитини на освіту під час її перебування у закладі охорони здоров’я / В. О. Гуріч // Соціальна робота в Україні : теорія і практика : науково-методичний журнал. – 2013. – № 3-4. – С. 89-96.
