Публікація: Активізація особистісного зростання у старшокласників засобами соціально-психологічного тренінгу
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Алієва, Еліна Юріївна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Шкільний світ
Анотація
Проаналізовані теоретичні підходи до проблеми особистісного зростання старшокласників. Визначені особливості особистісного зростання старшокласників. Викладені основні результати діагностики за показниками особистісного зростання і формуючого експерименту, спрямованого на активізацію особистісного і професійного самовизначення .
Проанализированы теоретические подходы к проблеме личностного роста старшеклассников. Определены особенности личностного роста старшеклассников. Изложены основные результаты диагностики и формирующего эксперимента.
The approaches to the problem of personal growth of senior pupils have been analyzed. The distinctive features of personal growth of senior pupils have been determined. The main results of diagnostics and forming experiment have been stated.
Проанализированы теоретические подходы к проблеме личностного роста старшеклассников. Определены особенности личностного роста старшеклассников. Изложены основные результаты диагностики и формирующего эксперимента.
The approaches to the problem of personal growth of senior pupils have been analyzed. The distinctive features of personal growth of senior pupils have been determined. The main results of diagnostics and forming experiment have been stated.
Опис
Ключові слова
особистісне зростання, старшокласники, особистісне самовизначення, професійне самовизначення, личностный рост, старшеклассники, личностное самоопределение, профессиональный самоопределение, personal growth, senior pupils, personal self-determination, professional self-determination
Бібліографічний опис
Алієва Е. Активізація особистісного зростання у старшокласників засобами соціально-психологічного тренінгу / Еліна Алієва // Психолог. Спецвипуск: із досвіду роботи психологів Дніпровського р-ну м. Києва: всеукр. газета.. – 2010. - №18-19 (402-403). – С. 21-27.
