Публікація: Впровадження тренінгових технологій в освітньому процесі: досвід і перспективи
Вантажиться...
Дата
Автори
Верезомська, С. Ж.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво "Гілея"
Анотація
У статті аналізується
впровадження тренінгових
технологій викладання соціології,
як одного з найбільш актуальних й
інноваційних методів у вищих
закладах освіти. Обґрунтовано
переваги тренінгових занять як
основи особистісно-орієнтованого
навчання у сучасних умовах.
Розглянуто подальші перспективи
впровадження тренінгових
технологій в освітньому процесі.
The article analyses the implementation of training technology for teaching sociology as one of the most pressing and innovative methods in institutions of higher education. The benefits of training classes as the basis of student-oriented learning in modern conditions are substantiated. The paper considers the prospects of implementation of training technology in the educational process.
The article analyses the implementation of training technology for teaching sociology as one of the most pressing and innovative methods in institutions of higher education. The benefits of training classes as the basis of student-oriented learning in modern conditions are substantiated. The paper considers the prospects of implementation of training technology in the educational process.
Опис
Ключові слова
вищій заклад освіти, соціологія, тренінгові технології навчання, інноваційні методи викладання, компетенції, Полтавський університет економіки і торгівлі, higher educational institution, sociology, training technologies, innovative methods of teaching, competence, Poltava University of Economics and Trade
Бібліографічний опис
Верезомська, С. Ж. Впровадження тренінгових технологій в освітньому процесі : досвід і перспективи = Implementation of training technologies in the educational process : experience and perspectives / С. Ж. Верезомська // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2019. – Випуск 13 (5) : педагогічні науки. – С. 32-44.
