Публікація: Використання цифрових інструментів для формування інформаційної компетентності учнів у навчанні технологіям
Вантажиться...
Дата
Автори
Трегуб, Ольга
Ліснічук, Андрій
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
У цих тезах описується роль цифрових інструментів у навчанні технологіям та їхній вплив на розвиток інформаційної компетентності учнів. Розглядаються різноманітні методики, такі як проєктне та змішане навчання, які сприяють активній участі учнів у навчальному процесі, розвитку критичного мислення та навичок співпраці. Особливу увагу приділено інклюзивному підходу, який забезпечує рівні можливості для всіх учнів і підтримує їхню автономію та мотивацію. Оцінювання навчальних досягнень із використанням сучасних засобів дозволяє об'єктивно відстежувати прогрес та враховувати індивідуальні особливості кожного учня, що робить процес навчання більш ефективним і адаптивним.
Опис
Ключові слова
цифрові інструменти, інформаційна компетентність, навчання технологіям, проєктне навчання, змішане навчання, критичне мислення, інклюзивний підхід, мотивація, оцінювання навчальних досягнень
Бібліографічний опис
Трегуб, О. Використання цифрових інструментів для формування інформаційної компетентності учнів у навчанні технологіям / О. Трегуб, А. Ліснічук // Технологічна освіта: сучасні реалії та перспективи розвитку : матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті академіка Дмитра Тхоржевського, 28 лютого 2025 року ; Актуальні питання графічної підготовки: теорія, практика та шляхи розвитку : матеріали ХІ Міжнародної наукової-практичної конференції, присвяченої пам’яті член-кореспондента НАПН України Віктора Сидоренка (1 березня 2025 року) / за заг. ред. Д. Кільдерова, В. Харламенко. – Київ, 2025. – С. 686-690.
