Публікація: Комп'ютерний дизайн у створенні великоформатної реклами: інструменти, тенденції, виклики
Вантажиться...
Дата
Автори
Ієвлев, Марко
Охман, Наталія
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
У роботі досліджується роль комп’ютерного дизайну в процесі створення великоформатної реклами, увага акцентується на використанні сучасних інструментів, тенденцій та викликів. Розглянуто основні інструменти, підходи та тренди які дозволяють створювати привабливі рекламні матеріали.
Проаналізовано ключові тенденції у сфері дизайну , наприклад використання 3D-графіки, анімації, мінімалізму та інтерактивних елементів. Крім того увагу приділено впровадженню у процес дизайну цифрових технологій до яких входять: доповнена реальність (AR) та QR-коди, які розширюють можливості взаємодії зі споживачем.
Визначено основні виклики, які постають перед дизайнером у роботі над великоформатною рекламою. Наприклад: важливість враховувати місце розміщення, технічні обмеження друку та адаптивність дизайну до різних платформ.
Окреслено важливість екологічно свідомого підходу до дизайну, що відповідає сучасним трендам маркетингу.
Опис
Ключові слова
дизайн, графіка, зовнішня реклама, великоформатні носії, білборди, рекламні щити, комп’ютерна графіка, анімація, AR-технології
Бібліографічний опис
Ієвлев, М. Комп'ютерний дизайн у створенні великоформатної реклами: інструменти, тенденції, виклики / М. Ієвлев, Н. Охман // Технологічна освіта: сучасні реалії та перспективи розвитку : матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті академіка Дмитра Тхоржевського, 28 лютого 2025 року ; Актуальні питання графічної підготовки: теорія, практика та шляхи розвитку : матеріали ХІ Міжнародної наукової-практичної конференції, присвяченої пам’яті член-кореспондента НАПН України Віктора Сидоренка (1 березня 2025 року) / за заг. ред. Д. Кільдерова, В. Харламенко. – Київ, 2025. – С. 485-489.
