Публікація: Еволюція програмово-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку
Вантажиться...
Дата
Автори
Довбня, Софія Олегівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка
Анотація
Зміст сучасної дошкільної освіти значною мірою зумовлюють зміни у програмово-методичному забезпеченні, що створюється на ґрунті наукових і методичних напрацювань провідних учених минулого й сучасного. З огляду на це, дослідження еволюції програмово-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку (друга половина XX – початок ХХІ століття) дозволяє виявити як його досягнення, так і недоліки, осмислення яких сприяє позитивним змінам сучасної теорії і практики дошкільної освіти, зокрема й ігрової діяльності – провідної для дітей дошкільного віку. У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми трансформації програмово-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку в педагогічній теорії і практиці дошкільних навчальних закладів (друга половина ХХ – початок ХХІ століття; проаналізовано й систематизовано еволюцію програмово-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку та джерельну базу дослідження; узагальнений аналіз наукових здобутків учених, що виступили джерельною базою вивчення стану досліджуваної проблеми, надав можливість визначити стратегії впровадження програмово-методичного забезпечення в сучасну освітню практику дошкільних навчальних закладів.
Опис
Ключові слова
трансформації, ігрова діяльність, програма, дошкільне виховання, дошкільна освіта, програмово-методичне забезпечення
Бібліографічний опис
Довбня С. О. Еволюція програмово-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку / С. О. Довбня // Людинознавчі студії : збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія «Педагогіка» / ред. кол. М. Чепіль (головний редактор) та ін. – Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка. – Випуск 4/36 (2017). – С. 82-95
