Публікація:
Особливості змістовного компоненту емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Коваленко, В. Є.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті представлені результати експериментального дослідження процесу емоційної ідентифікації як показника емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів, які перебувають в освітньому середовищі навчально-реабілітаційного центру та на індивідуальній формі навчання.
В статье представлены результаты экспериментального исследования процесса эмоциональной идентификации как показателя эмоционального развития умственно отсталых младших школьников, которые пребывают в образовательной среде учебно-реабилитационного центра и на индивидуальной форме обучения.
The article presents the results of experimental research of emotional identification as an indicator of emotional development mentally retarded younger pupils who are in an educational environment rehabilitation center and individual learning.

Опис

Ключові слова

емоційний розвиток, освітнє середовище, емоційна ідентифікація, эмоциональное развитие, образовательная среда, эмоциональная идентификация, emotional development, educational environment, emotional identification

Бібліографічний опис

Коваленко, В. Є. Особливості змістовного компоненту емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів / В. Є. Коваленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 324-327.

Зібрання

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced