Публікація:
Педагогічна взаємодія суб’єктів навчально-виховного середовища школи як складова соціально-педагогічної системи

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Матвієнко, Олена Валеріївна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

CARICOM, Barbados

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Oхарактеризовано педагогічну взаємодію шляхом зіставлення із поняттями, які широко використовуються у психолого-педагогічній і соціально-педагогічній літературі, а саме: взаємозв’язок, взаємовідносини, вплив. Педагогічна взаємодія суб’єктів навчально-виховного середовища школи розглядається як складова соціально-педагогічної системи.
Oхарактеризовано педагогическое взаимодействие путем сопоставления понятий, которые широко используются в психолого-педагогической и социально-педагогической литературе, а именно: взаимосвязь, взаимоотношения, влияние. Педагогическое взаимодействие субъектов учебно-воспитательной среды школы рассматривается автором как составляющая социально-педагогической системы.
Determined pedagogical interaction in the way of comparison with some concepts wide-spread in psycho-pedagogical and socio-pedagogical literature: intercommunication, relations, influence. Pedagogical interaction of the subjects in educational and upbringing school environment is considered as a component of the socio-pedagogical system.

Опис

Ключові слова

педагогічна взаємодія, навчально-виховне середовище, соціально-педагогічна система, педагогическое взаимодействие, учебно-воспитательная среда, социально-педагогическая система, pedagogical interaction, educational and upbringing environment, socio-pedagogical system

Бібліографічний опис

Матвієнко О. В. Педагогічна взаємодія суб’єктів навчально-виховного середовища школи як складова соціально-педагогічної системи / О. В. Матвієнко // Topical issues of social pedagogy : сollective monograph. − CARICOM, Barbados, 2017. – С. 100−122

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By